צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

אם כבר חושבים על בריאות, בואו נדבר על ביטוח בריאות

אם כבר חושבים על בריאות, בואו נדבר על ביטוח בריאות

ההתמודדות עם מגיפת הקורונה חושפת גם את עוצמותיה של מערכת הבריאות, וגם את חולשותיה. ביטוח בריאות פרטי נותן את המענה לכל מה שהרפואה הציבורית לא יכולה

אתם ככל הנראה תקראו את המאמר הזה, כאשר אתם ספונים בביתכם, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, וצופים או מאזינים לדיווחים השוטפים אודות התפשטות מגפת הקורונה והמאבק בנגיף שמטלטל את העולם.

האירועים סביב מגפת הקורונה מאירים הן את העוצמה של מערכת הבריאות הציבורית בישראל, והן את חולשותיה, ומדגישים את הצורך בכיסוי רפואי מקיף, הכולל בנוסף לביטוח הבריאות הממלכתי, ולשירותי קופות החולים, גם פוליסות ביטוח בריאות פרטי.

מערכת הבריאות הציבורית נועדה לספק את הפתרונות הבסיסיים ואת הצרכים הרפואיים הנפוצים ביותר. ככל שמדע הרפואה מתקדם, והכלכלה מתחזקת, כך ניתן לכלול יותר ויותר שירותי רפואה תחת המסגרת הציבורית, המכונה סל הבריאות הממלכתי.

השיקול העיקרי מה נכנס ומה לא, הוא תמיד סטטיסטי – מענה לכמה שיותר אנשים או מקרים.

הטיפול בהתפשטות נגיף הקורונה הוא מקרה קיצוני, הממחיש את המחויבות של הרפואה הציבורית לכלל. זה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנה.

מצד שני, אף אחד לא מצפה שמערכת בריאות ציבורית תוכל לתת מענה לכל אחד ואחת, ולכל צורך רפואי. ברור לכל שזה פשוט בלתי אפשרי, פיזית וכלכלית.

לכן, ברמה הפרטית כל אחד צריך להגן על עצמו כמיטב יכולתו, כנגד כל הסיכונים הרפואיים שביטוח הבריאות הממלכתי ושירותי קופות החולים אינם יכולים לכסות.

את זה עושים באמצעות ביטוח בריאות פרטי.

כאמור, מדע הרפואה מביא כל העת חידושים ופתרונות לבעיות רפואיות שבעבר אי אפשר היה לטפל בהן. זה מרפד את סל הבריאות הממלכתי, ובנוסף הופך את ההשקעה בביטוח בריאות פרטי להשקעה בתקווה. אפשר לומר שמדובר בהשקעה מצילת חיים, כי באמצעות ביטוח בריאות פרטי אפשר להבטיח מענה למגוון חסר תקדים של צרכים רפואיים, חלקם נפוצים וחלקים נדירים.

מי שמוצא את עצמו בסכנה רפואית שאין לה מענה במסגרת הציבורית, ויש לו ביטוח פרטי, יודע שסיכויו להתגבר גדולים.

לביטוח בריאות פרטי יש עוד שני יתרונות חשובים: קיצור זמן ההמתנה לבדיקות ולטיפולים, בכלל זה ניתוחים, וגישה לבדיקות מניעה מתקדמות.

עם ביטוח בריאות פרטי יש לכם כיסוי רפואי מושלם, עם רפואה ציבורית לצרכים הבסיסיים והשוטפים, וביטוח פרטי לכל השאר.

מספר דגשים:

  1. ביטוח הבריאות שכבר רכשתם אינו כולל חריג לנגיף הקורונה, חשוב לשמור עליו.
    איננו יכולים לצפות בשלב זה האם חברות הביטוח ישלבו בעתיד הקרוב חריג בפוליסות חדשות לנגיף הקורונה.
  2. ניתוחים במערכת הציבורית עלולים להידחות בתקופה עמוסה זו, ביטוח בריאות פרטי, מאפשר פתרון

אל תהססו לפנות אלינו במקרה הצורך.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם