עמוד הבית אודות ביטוחים לוח משרות מגזין בקליק צור קשר

לוח משרות


תיאור תפקיד
ליווי וטיפול בפניות סוכנים ו/או תיק ישיר בעסקים
מתן הצעות מחיר לעסקים חדשים ו/או חידושים
הפקות פוליסות חדשות, חידושים , שנויים , ביטולים , שליחת סוקרים, לרבות ביצוע מעקב והתאמות.
עבודה במערכות חברות הביטוח ומערכות ניהול משרד 

דרישת תפקיד
ניסיון בחיתום עסקים לפחות 5 שנים, בית סוכן / חברת ביטוח
היקף משרה - 8.5 שעות

כישורים לתפקיד
יוזמה ויכולת עבודה עצמאית חריצות, כושר ארגון,יכולת עבודה בתנאי לחץ , סבלנות , יחסי אנוש מעולים ,נכונות לעבודה מאומצת , יכולת ניהול מו"מ מול סוכנים

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



שליחת קו"ח

תיאור תפקיד

דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן למחלקת כספים למשרה של 7 ש"ע.
התפקיד כולל: את כל פעולות הנהלת חשבונות עד מאזן, עבודה מול הרשויות, מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, דיווחים מקוונים חודשיים ושנתיים, טיפול בספקים, לקוחות, כרטיסי אשראי, בנקים, תזרים, גביה, הפקת חשבוניות ופקודות נוספות.
משרה חלקית, ימים א'-ה'.


דרישת תפקיד

ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל /ת חשבונות , הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה.


ידע וניסיון בחשבשבת ברמה גבוהה - חובה
שליטה מלאה באקסל ובתוכנות האופיס
יכולת עבודה בצוות
בעל/ת , יוזמה, יצרתיות, ראש גדול.


*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.



שליחת קו"ח

תיאור תפקיד

דרוש/ה חתמ/ת פרט למח' האלמנטרית , עבודה מול לקוחות/סוכנים.

התפקיד כולל אחריות על שימור והגדלת תיק הביטוח, ועבודה מול חברות הביטוח השונות.
העבודה במשרה מלאה א'-ה', תנאים טובים למתאימים/ות.


דרישות תפקיד

ידע בחיתום רכב, דירה, שינויים, חידושים- חובה.

שליטה בתוכנות מחשב חברות ביטוח - חובה.

כושר ארגון, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית , יכולת ניהול מו"מ מול לקוחות / סוכנים /ות.

 






שליחת קו"ח

תהליך הגיוס שלנו


אנו מאמינים כי הבסיס לחברה חזקה, יציבה ומצליחה מתחיל בנכס החשוב ביותר עבור ארגון והוא ההון האנושי. אנו מחפשים כבר בתהליך הגיוס את המועמדים שמוכנים ללמוד ושואפים לצמוח ולהתקדם לתפקידים שונים בחברה.

הצטרפו למערך העובדים שלנו ותיהנו מסביבת עבודה מאתגרת, בעלת מגוון אפשרויות קידום ותהיו חלק מבית הסוכן המוביל בענף.

תהליכי המיון והגיוס כוללים מספר שלבים:

שלב סינון קורות החיים

מרגע שקורות החיים שלך התקבלו בחברה הם ממוינים על בסיס קריטריונים שהוגדרו למשרה המבוקשת כגון: השכלה רלוונטית, ניסיון תעסוקתי קודם וכד' ונבדקת התאמתם לתפקיד.

 

שלב הראיונות

• ריאיון טלפוני

במידה וקורות החיים שלך נמצאו מתאימים אנו נקיים עימך ריאיון טלפוני. מטרת הריאיון הטלפוני הינה היכרות ראשונית שלנו איתך, ניסיונך וציפיותיך. במהלך ריאיון זה נסביר על התפקיד, שעות הפעילות ועל ציפיותנו.

 

• ריאיון אישי

במידה ונמצאית מתאים בשלב הריאיון הטלפוני תזומן לריאיון אישי עם נציג מחלקת משאבי אנוש ועם המנהל הרלוונטי של אותה היחידה. מטרת הריאיון הפרונטלי הינה היכרות מעמיקה שלנו עימך, בחינת התאמתך לתפקיד והסבר מעמיק על התפקיד אליו הינך מועמד. ייתכנו מספר ראיונות פרונטליים בהתאם לתהליך ולמשרה הספציפית. הריאיון יתקיים במשרדי החברה.

 

• ריאיון ממליצים

ראיון ממליצים יתקיים לאחר קיום הריאיון האישי ולאחר הסכמתך ליצור קשר עם ממליצים. במהלך הריאיון הטלפוני נציג מטעם החברה ישוחח עם ממליצים מארגונים קודמים בהם עבדת.

 

קבלת החלטה

לאחר שכל הנתונים שנאספו לאורך כל תהליך המיון והגיוס משוקללים ונמצא כי הינך מתאים, תוזמן להצעת שכר.
בשלב הסופי של התהליך תזומן לחתימה על חוזה ויתחיל תהליך הקליטה שלך בחברה.

חשוב לציין כי במהלך כל תהליך המיון השלבים השונים הינם שלבים מסננים. במידה והוחלט בשלב כלשהו לא להתקדם בתהליך הגיוס, קורות החיים שלך יישמרו בחברה ובאם תמצא בעתיד משרה אחרת העשויה להתאים לכישוריך והשכלתך, אנו נדאג לפנות אליך לבחינת התאמתך לתפקיד אחר.



נשמח לקבל את פניותיכם ומאחלים בהצלחה לכל המועמדים בתהליך המיון והגיוס .

* השימוש בנוסח לשון זכר מחמת הנוחות בלבד וכל האמור בו מתייחס לגברים ונשים כאחד