צרו קשר

וואצאפ

מאמרים

כיסוי ביטוחי לבריכות שחייה פרטיות

כיסוי ביטוחי לבריכות שחייה פרטיות

הפעלת בריכת שחייה בדירה או בית כרוכה בסיכונים. הכירו את פתרונות הביטוח לבריכות שחייה פרטיות.

יש לכם בריכת שחייה בבית? שוקלים לבנות בריכת שחייה בחצר או על הגג? כדאי שתיקחו בחשבון גם את היבטי הביטוח הכרוכים בבעלות ובתפעול של בריכת שחייה פרטית בבית או בדירה.

ביטוח צד ג' לבריכה בבית או דירה

הפעלת בריכת שחייה כרוכה בסיכוני החלקה ופציעה וכמובן בסיכוני טביעה. כל אירוע מסוג זה מציב את בעלי הבריכה בפני תביעות ביטוח שעלולות להגיע לסכומים גבוהים מאוד, בהתאם לחומרת האירוע.

ביטוח צד ג' מספק כיסוי לתביעות אלו במסגרת פקודת הנזיקין, אך יש לשים לב למספר נקודות חשובות.

  • ביטוח צד ג' במסגרת ביטוח דירה אינו מספיק לסיכונים הכרוכים בהפעלת בריכה, ובמקרים רבים הפעלת בריכה מוחרגת במפורש בתנאי הפוליסה.
  • הפוליסות השונות לביטוח צד ג' לבריכה שונות זו מזו בגבול האחריות. ניתן למצוא פוליסות עם גבול אחריות של 500,000 ש"ח ופוליסות עם גבול אחריות של 4 מליון ש"ח
  • יש להכיל את הביטוח גם על בני משפחה מדרגה ראשונה, בין אם הם מתגוררים בבית בו מופעלת הבריכה ובין אם לא.
  • בדרך כלל הכיסוי מותנה בקיומם של אמצעי בטיחות שונים, כגון גידור מסביב לבריכה. חשוב להכיר את דרישות הפוליסה ולפעול בהתאם על מנת להבטיח את הזכויות בפוליסה ברגע האמת. קיומם של אמצעי בטיחות כנדרש עשוי להפחית את עלות הביטוח.

ביטוח חבות מעבידים לעובדי הבריכה

אם אתם מעסיקים בעלי מקצוע שונים לצורך תפעול ותחזוקת הבריכה – מנקים, אנשי אחזקה, מציל וכד' – עליכם לדאוג לכיסוי כנגד תביעות נזק מצידם, באמצעות ביטוח חבות מעבידים.

השיקולים בביטוח זה דומים לאלו של ביטוח צד ג'.

ביטוח רכוש לבריכה ולציוד

הקמת בריכה מלווה במתקנים שונים, כגון מחסן ציוד, ציוד ניקוי, מערכות סינון ועוד. ניתן לבטח את הציוד והמערכות כנגד נזקים פיזיים שונים.

ביטוח נזקי מים

אם יש לכם ביטוח לנזקי מים/צנרת, במסגרת ביטוח דירה מבנה/תכולה, כדאי לוודא כי הוא כולל גם אירועי ביטוח הקשורים לקיומה של הבריכה.

אל תקפצו למים בלי הגנה ביטוחית. פנו לקבלת ייעוץ ופתרונות ביטוח לסוכן שלכם באורן-מזרח.

מאמרים נוספים בשבילך

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם