צרו קשר

וואצאפ

השירותים שלנו

פנסיה

פנסיה

לבטח את העתיד בהווה – זה נותן לך יתרון

קרן פנסיה היא למעשה תוכנית חיסכון לגיל פרישה, המשלמת לזכאים קצבאות חודשיות.

ביטוח פנסיה כולל במסגרתו: מסלולי חיסכון פנסיוני מובנים מראש, ביטוח נכות ואובדן כושר עבודה המקנה פנסיית נכות, וביטוח למקרה מוות המקנה פנסיה לשאירים.

זכויות העמיתים בקרן מוגדרות בתקנון אחיד.

פנסיית זקנהפנסיית זקנה משולמת לזכאים מרגע הגיעם לגיל מסוים המוגדר כגיל הזכאות, ולכל חייהם.
מהו גיל הזכאות לפנסיה? לרוב, זהו גיל הפרישה כמוגדר בחוק גיל פרישה. גיל הפרישה הוא הגיל בו לעובד יש זכות לפרוש מעבודתו, בעוד גיל פרישה חובה (67) הוא הגיל שבו רשאי המעסיק להפסיק את עבודת העובד.ישנן תוכניות פנסיה שונות שמאפשרות:

  • פנסיה מוקדמת – הקדמת מועד הפרישה לפני גיל הפרישה הרגיל – מהלך שילווה בדרך כלל בהפחתה בשיעור הפנסיה.
  • פנסיה מאוחרת – דחיית מועד הפרישה לאחר גיל הפרישה הרגיל – מהלך שילווה בדרך כלל בתוספת לפנסיה.

פנסיית נכות – פנסיית נכות משולמת במצב של אובדן כושר עבודה. גובהה נקבע בהתאם לשכרו של העמית וגיל הצטרפותו לקרן הפנסיה, וכן בהתאם למסלול הפנסיה בו בחר.
ישנם מספר סוגי פנסיית נכות בהתאם למצבים השונים:

  • פנסיית נכות מלאה – משולמת במקרים של אובדן כושר עבודה מלא (החל מ-75%).
  • פנסיית נכות חלקית – פנסיה מופחתת, המשולמת במקרים של אובדן כושר עבודה חלקי (החל מ-25%) ובהתאם מהווה פיצוי על החלק החסר.
  • פנסיית נכות זמנית – משולמת לתקופה מוגבלת במקרים של אובדן כושר עבודה זמני.
  • פנסיית נכות תמידית – משולמת לכל התקופה עד שהעמית מגיע לגיל בו הוא זכאי לפנסיית זקנה. לאורך תקופה זו העמית ממשיך לצבור את זכויותיו לפנסיית הזקנה.

פנסיית שאירים – כשמה כן היא, זוהי פנסיה המשולמת לשאירים של הזכאי (עובד שבוטח בפנסיה, אדם שבוטח באופן פרטי או פנסיונר) כאשר הוא נפטר.
מיהם אותם שאירים להם משולמת הפנסיה?

  • בן/בת הזוג של הנפטר.
  • ילדי הנפטר – עד הגיעם לגיל 18 או 21, או לכל אורך החיים במקרה שמדובר ביתומים שלא מסוגלים לכלכל את עצמם.
  • אנשים אחרים התלויים בנפטר בהתאם למוגדר בתקנון תוכנית הפנסיה.

 

קבל הצעה
פנסיה
פנסיה

פנסיית זקנה

פנסיה המשולמת לזכאים החל בהגיעם לגיל מסוים ולכל חייהם. בדרך כלל, גיל הזכאות לפנסיה הוא גיל הפרישה, עם זאת, בתוכניות פנסיה שונות. כמו כן, בתוכניות פנסיה שונות ניתן להקדים את הפרישה לפני גיל הפרישה הרגיל (בדרך כלל תמורת הפחתה של שיעור הפנסיה) או לדחות את מועד הפרישה (בדרך כלל עם תוספת לפנסיה בשל הדחייה). יציאה לפנסיה לפני גיל הפרישה קרויה פנסיה מוקדמת.

קבל הצעה
פנסיה

פנסיית נכות

פנסיה המשולמת במקרה של איבוד כושר העבודה. פנסיית נכות יכולה להיות משולמת לתקופה מוגבלת (פנסיית נכות זמנית, במקרה של איבוד זמני של כושר העבודה) או לכל התקופה עד הגיע הנכה לזכות קבלת פנסיית זקנה (פנסיית נכות תמידית). הפנסיה יכולה להיות פנסיית נכות מלאה (במקרה איבוד מלוא כושר העבודה, או 75% מכושר זה) או פנסיה נכות חלקית (כאשר משולמת פנסיית נכות מופחתת המהווה פיצוי על איבוד חלקי של כושר העבודה).

קבל הצעה
פנסיה

פנסיית שאירים

פנסיה המשולמת לשאירי הזכאי (העובד המבוטח בפנסיה או האדם שבוטח באופן פרטי או הפנסיונר) במקרה של מותו. המוגדרים כשאירים הם: בן/בת הזוג של הנפטר, ילדיו של הנפטר (עד הגיעם לגיל מסוים, 18 או 21 או אף לכל החיים אצל יתומים שאינם מסוגלים לכלכל את עצמם) וכן פנסיות לשאירים אחרים התלויים בנפטר כמוגדר בתקנון תוכנית הפנסיה. זכויות העמיתים בקרן מוגדרות בתקנון אחיד.

קבל הצעה

לפרטים צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם